piatok 23. augusta 2013

Fashion tutorial N14,N15,N16

Dnes večer som sa rozhodla rozbehnúť môj blog na facebooku. Založila som účet pre blog. Moje meno je Jana Adriánová. Teším sa na mojim prvých fanúšikov. Baví ma písať a dúfam ,že Vás to začne baviť aj čítať. -J
Krásny doplnok ktorý som si vyskúšala na vlastnej koži.

Tak toto by ma nenapadlo! :) Strašne krásny update na tričko.

Tak podobný tutoriál tu bol. Tento nieje na kraťasky ale na legíny ,ktoré vyniknú  krásnymi farbami.

2 komentáre:

  1. Ty silonky vypadají skvěle :) http://we-must-die.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani ja som svojmu blogu vytvorila fan stránku a nie normálnu osobu. Je to lepšie lebo Ti to môže lajknúť hocikto. A niektorí ľudia sú precizni v tom koho si hodia do priateľov. Ja som si zhodou náhod tú stránku urobila tiež včera, tak kukni a inšpiruj sa www.facebook.com/nikoletavujisicova

    OdpovedaťOdstrániť